Vad ska man göra nu?...

Hellojjii!.. Linnea här :) Jag vet faktis inte vad jag ska göra just nu?..
Igentligen så skulle jag varit i skolan nu :) Men så blev det inte för att kolla jag skulle till
Tandläkaren!.. och då så ville jag avboka den för jag ville gå till skolan!
Men pappa hade redan tagit ledig från jobbet
och han har lite svårt att kunna göra det..
Så vi åkte till Tandläkaren och allt.. sen missade jag ju skolan!..
Fast vi skulle bara ha origenting.. :( så jag missade väl inte några lektioner!..
Men ahh!.. Sen i kväll så har jag träning :) yeyy! <3 det ska bli roligt :P
I allafall att träffa alla :)
Fast senast jag gjorde det var ju i helgen för då var jag ju på läger i katrineholm ah!.. ni vet :P
Jag har inte gjort så jätte mycket i dag så jag får väl hitta på ngt!?
Kanske städa? HAHAH^^ Ja... i och för sig!.. Maybe!..
Höhöhö!.. asså jag vet inte direkt om vad jag ska blogga om så jag visar lite fotton i stället ;)

ojj!.. jätte länge sen jag tog den xD

:) <3 hhihi shiit va länge sen :)

:D hihi älskar att fotta :D


Virre jätte fin tekning/bild du gjorde :) <3

Puss!<3



Veronika :)

tack :D <3

2011-09-22 | 15:28:47 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies