TV-Nu Sova-Senare! :)

Hejsan alla! Linnea här :)
Jag har typ nyss kollat på Idol^^ Det var roligt xD..
Asså.. jag har inte mycket mera att säga typ.. höhö!..
Jag ska väl zappa mellan kanalerna på tv:n nu för jag har typ inget att göra som vanligt :P Hahah
ahh..,Men i morrn så börjar jag 08.15 :o tidigt? HAHAH
Men jag vill typ börja 10.15 hela tiden vem vill inte liksom? :P HAHAHHA?..
Jag har inte så mycket mera att säga så jag visar lite bilder höhö

Effy!<3 Tog den i morrse :P

Denna tog jag också :* sötis!<33

En blomma xD HAHAH?..


Puss!



Veronika :)

fina bilder <3

2011-09-28 | 21:30:56 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
Pommez <33

Super fina bilder!! <33

2011-09-28 | 22:29:18 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies