Träning + STUDIEDAG IMORGON! :D

Hej! :)
Idag var det jätte kul i skolan! <3'
Har studiedag imorgon!
jag vill egentligen inte ha studieedaag :( HAHAHAH!
Men jo .. Kanske lite då!
jag ska typ vara med min kompis Paloma då tror jag :D
roligt!
fast vet inte riktigt vad vi kommer att göra ;)
jag vill bada!.. Men torvalla är ju stängt, Och det är ju typ för kallt för att bada!
men torvalla öppnar om fem dagar sa en kille i min klass ! :O
fett roligt!..
Jag,Paloma och några till skulle gå dit och bada på fredagen då! alltså nästa fredag! :)
Sen kanske det händer att Jag,Linnea och Johanna går och badar nån gång kanske lördagen också
såklart! :)
Har träning idag!
så här kommer typ " tränings outfit!
lite konstiga bilder,... Men Whatever! :)
Kram Veronika! <3


Johanna

ofta du inte fryser med bara shorts? :o<3333333

2011-09-26 | 17:21:26 | http://johannascrazylife.blogg.se/
Johanna

aha trodde du hade dom liksom ute liksom i skolan :D

2011-09-28 | 06:53:52 | http://johannascrazylife.blogg.se/
maja

vad tränar du för nåt? :D

2011-09-29 | 21:11:05 | http://majalandstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies