Taggar Till Träning! :)

Hellöjj!<3 ;) Linnea här! xD
Idag så har jag bara varit i skolan!.. vi slutade klockan 15.45 för att alla killar i klassen pratade och pratade.. :/
Så vi fick typ sitta dära en stund.. igentligen så skulle vi slutat klockan 15.40.. Igentligen bara 5 minuters skilnad..
Men jaja.. hade endå inte bråttom till något!.. Sen kom jag typ bara hem!..
Jag är rätt så hungrig! xD Orkar inte äta just nu så jag gör det sen! :P
Jag ska tagga till träning snart! :D, Min träning börjar klockan 19.00 :) Det ska bli roligt! :)
Vi har i och för sig bara fristående träning!.. Men det blir väl roligt endå!? Eller!?.. Jodå!..
Såklart att det är roligt! :), höhö! <3..,
Vad har ni själva gjort idag?..
Jag har inte så mycket mer att säga!..






Josse

Sv: tack så mycket! :)<3

2011-09-12 | 20:44:49 | http://jozzys.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies