Skolfotto i morgon :ooooo

Hejsan Linnea här! <3
Imorrn så blir det nog inte något inlägg för mig skulle jag kunna tro!..
Eller jo kanske! xD
För jag måste fixa mejj en lååååång stund så då hinner jag inte blogga och sen slutar jag tjugo i fyra!
Och sen har jag träning klockan halv 7 fast jag kanske hinner blogga!..
Vet faktis inte heheh!<3
Jaja.. jag måste måla naglarna nu så!<3



Puss!<3



Veronika

Oh nooo :( då får jag blogga extra dåååå<3

2011-09-25 | 21:19:17 | http://htt



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies