saknar er redan! ( ni vet vilka) <3

Hej Veronika här! :)
Nu ska jag berätta lite om min dag :
Idag så började jag 8.55 i skolan :)
Och det var väl som vanligt, roliga raster tråkiga lektioner hahahha :)
Nää men ibland är lektionerna faktiskt roliga ( tycker jag )
japp!
Juste efter skolan var jag med lillan! :)
Super kul! <3
och på lördagen så ska vi på bio och se "apflickorna"
super kul ska det bli!!! :D
Längtar redan :)
Sen ska jag sova över hos dom :)
juste linnea alla dina inlägg som du bloggade förutom den sista är bort :O :(
Fett dåligt!
dumma http//:blogg.se !!! :(
aja just nu så har jag precis duschat eftersom jag blev
så svettig när vi hoppade studsmatta :/
haha men jag lärde mig en Volt att landa på fötterna!!! :D
Nu kan jag:
Rondat,handvolt, rondathandvolt efter varandra ( inte så bra men men..)
volt stå på fötterna, Och rondat rondat rondat osv.. ( efter varandra :D)
Aja nu bjuder jag på två bilder ! <3
förlåt för att jag inte bloggat så mkt idag :/
aja men imorgon blir det mer uppdatering! :)
http://gulligavie.blogg.se kika in! 3 kvar! :D
igår hahah :)
Puss och kram! :)
// virresnirresnarresnopp! x)
ps. läääängtaar verkligen till lördag! då ska evan (doms kusin) också hänka d.s


Johanna

saknar dig också fiss! <3

2011-09-08 | 09:13:23 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies