redigering!

helloo Veronika här! ^^
Idag ( söndag, ) Har jag inte alls gjort mkt. :(
Jag har väl varit inne på datan, bakat äppelpaj och klippt min hund (:
Lite iaf !
Idag kommer linnea och johanna hem! skojigt! <3
Hoppas johanna mår bättre :/
Hon har sträckt benet, :( hon åkte till sjukhus och allt.
Stackarn! hoppas du mår bättre! love u ♥
nu över till rubriken.
Jag älskar att redigera bilder :)
typ fixa dom och sånt :)
och jag ska försöka spara till en billig canon kamera. typ för 4 tusen :P
för det är ju så kul! och då kan jag och lillan fotta tsm :)
nu ska jag visa lite redigerade bilder. fast jag har inte så många bilder på den hära datan så
det blev inte så bra bilder :/
lite failad.
puss! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies