Plugg-Dag igen!..

Hääääääääääy!, Linnea här! <3 :)
Idag kommer jag väl att plugga! :P, Fast jag vill göra det med någon!.. Men Linnea.B svarar inte.. :(
Jaja.. vi får väl se! :)
HÖHÖH ^^, Jag har inte så mycket mer att berätta som vanligt ^^ höhö...
Nu kommer lite bilder.. :)


Flower :)

ser ni hjärtat? :), om ni inte gör.. så säg till så visar jag den! :)

Smyfoto:)

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA xD
Roooolig!

:) <3

virre kortis! :)




Linnea

haha Linnea du skulle ta bort den xD ;)

2011-09-08 | 22:39:41 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies