Ny klippt! :o

Hejsan!, Linnea här! :P
Jag har nyss kommit hem från Haninge Centrum! :)
Det var väl rätt så roligt.. Jag hittade inte någon skinn-jacka.. Men det får bli en annan gång! XD
Jag klippte mig i varje fall!
Inte så stor skillnad!.. Mest typ topparna och så! x) lite uppklippt blev det..
Jag älskar när dom tvättar håret :P
Nu är det alldeles lent ^^ Skit skönt!..
Snart så ska vi äta mat! :D
vi ska typ äta pasta med kantarellsås! Mums! :P
Jag har träning i kväll!.. som slutar klockan 18.00 :) så jag bloggar sen!

Glöm INTE! bort att det är Idol 2011 på TV sen i kväll :P Kanal 4
Premiär! :)

Tyvvär!.. så kommer det inte en bild på mejj nu!..
För att webbkameran hos mamma är inte inkopplad..
för jag och Johanna har ju fått ett nytt rum! :) (vi ska dela..)
Men såklart fick vi det största :D
Vi har inte köpt sängarna vi ska ha en!.. så dom ska beställa det idag från IKEA! :)


Gammal bild på vårat lag xD
Vendelsö GF äger!


Puss!



Veronika ♥

nice!:D love u

2011-09-04 | 14:17:14 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
maja <3

hej :)

har fototävling på bloggen ;)

var gärna med :)

http://majalandstrom.blogg.se :)



Kram

2011-09-04 | 15:24:39 | http://majalandstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies