MUMS!

Hejsan alla bloggläsare ;)
Just nu så håller Johanna på med att baka en Kladdkaka ;) Mums!
Hoppas att den blir supergod!<3
Fast det brukar den bli så varför skulle den inte bli det nu?? :o
Jag och Veronika skulle hjälpa till först men då märkte vi att det inte fanns någon Kakao och inte några ägg!..
Så vi fick cykla och handla det på Ica ;)
Och nu är vi typ helt trötta så Johanna får typ göra det mesta! xD
igår skulle vi/jag igentligen få den men det blev inte så :(
För Johanna bara om du Damsuger hela huset så gör jag en Kladdkaka till dig!..
Men hon typ glömde det och allt ://
Fast jag får den nu i alla fall! ;)
När jag dammsög hela huset så tog typ Övervåningen 1 ½ timme känndes det som! o_O
Och Nedrevåningen snabbare :)) HAHAHAHA <3
Jaja... ska inte skriva så mycket så bjuder på några bilder ;P





Puss!<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies