Mellis!

Hej bloggen! Virre här! :)
just nu äter jag mellis och aa.. :)
jag slutade tio över två..Men min lärare ba: ni slutar tio i tre :S
jag ba: okej :(
för jag och johanna skulle ha varit en stund egentligen :/
men sen så sa hon: ojj kollade fel dag.. Jag ba (?)
dum...
men aa, :(
just nu äter jag mellis, gotti!
jag äter typ youghurt med kanel! <3
aja nu kommer en bild sen så.. ska jag ha tråkigt.
hahah?
puss! <3


Linnea ♥

vem Johanna skulle du vara med?..

2011-09-28 | 16:55:21 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies