Match!

hejsan bloggen! :)
Idag hade jag match, som var jätte kul!
Vi vann med 22-4 hahah :O
juste jag har typ städat hela mitt rum..
jobbigt. :/
Men aja nu är det iaf inte stökigt.
men jag har faktiskt inte damsugit.
men det gör jag imorgon! för det låg så mkt på golvet så jag hann inte damsuga.
hahah!
sen har jag väl dushat, ätit :)
just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet. och så lägger min hund tassen
på mitt ben hela tiden för att han vill att jag ska klappa honom!
Så cutiiee <3
hihi! :)
Aja nu kommer lite bilder!
snygging <3
världens bästa hund <3
sötis! <4
puss!
// VIRRE





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies