Lördag!

Hejsan!,Linnea här!

Verran sovde ju hära :), hon var typ skit förskyld :(
Hoppas att hon kan vara med på hennes match! <3 och hoppas att hennes lag vinner :)
Stackarn!..,Fast det är ju inte så konstigt.. när skolan har börjat och så!..
Hennes brosa var också förklyld! så det blir ju lättare att smitta då..!

Hoppas att ni har haft det en bra skolstart!

Jag ska vara med en kompis idag! ^^ Har inte träffat henne på länge!
men vi får väl se vad vi kommer att göra!
Kanske Baka? :), eller något annat!
 
Vad ska ni själva göra? :D

I morse så gick vi upp kvart över sju!? OMG!
Jag var fett trött!, men hon gick rätt så snabbt och sen gick jag och sovde i 3 timmar till :)
HAHAHA, rolig man är!<3
Sen har jag bara varit inne på Facebook!.. och hoppat studsmatta xD HAHAHA
Jag hoppade i pjamas! XD jag orkade verkligen inte att byta om innan!..

Nu dom som vann tävlingen!<3

http://gulligavie.blogg.se 9 kvar

http://evansolem.blogg.se 4 kvar

http://jozzys.blogg.se 1 kvar

Grattis ännu en gång :) <3


Denna tog jag när vi åkte i bilen :)

HAHAH, evans tröja!
Tycker du jag är en BITCH (kaxig) skulle du se min mamma!


Bilderna är från Gotland!<3

Puss! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies