Lol...

Hej! Veronika här! :D
Idag ska jag ju vara med Paloma, Och då ska jag köpa
ett nagelack jag vill ha :)
Ni får se när jag har målat naglarna vilket nagelack det blev och
hur det blev ;)
Sen ska vi väl äta också..
Vi får se om det blir donken eller nån annan stans!
Idag får jag min månadspeng också, whiiiihooo! :)
Jag,Linnea,Johanna,Kira,Linnea.b, Och lite till tror jag (?) ska åka på
bio näst nästa vecka tror jag det var :D
Jääätteee kul ska det bliiii! <3
Jag vet inte hur det blir med att sova över efter bion, Eftersom det är sååå många ;)
HAHHAHA! <3
sen så kommer morfar på Fredag.. Men jag kommer inte vara hemma
då eftersom jag ska på eken disco! hehe :)
men linnea.. Du måste berätta om " PARIS " ! <3
hon ska inte åka dit men aja ;)
hahha <3
just nu filar jag naglarna.. Dom är helt konstiga.. ena är lång, ena är kort, ena är typ trasig osv.! :(
har aldrig haft så fina naglar som en del har...
hahaha! :)
Men nu så kommer en snabb bild sen måste jag dra!
mina fula naglar ;)
hahah!
puss!
<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies