Linnea!

Idag ska jag vara med Linnea! :)
Jag ska snart gå till skolan så det här blir ett snabbt inlägg! <3
linnnea slutar vet jag inte när hon slutar men säkert ganska sent ;/
hon slutar nästan alltid 3-4 :(
aja men jag slutar tio över två så jag går hem i mellan <3 :)
och sen ringer hon mig på mobben när hon är klar ellr vad man ska säga :D
aja nu måste jag snart gå!
hejdå!
// Veronika :)


Johanna

kul snart ses vi! :D

2011-09-21 | 13:00:27 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies