Ledig! :)

Hejsan!,Linnea här! :)
Idag så har jag varit i skolan! ^^, vi slutade klockan 15.15
Imorrn så ska jag vara med Veronika! :) det ska bli roooligt!
Fast det dåliga är att jag har utvekligsamtal klockan 15.30! :/
Orkar inte.. fast det är bra att jag har sent+ att jag inte har på torsdag elr fredag! :P
Det är typ i en halv timme :o orkar inte typ HAHAHA :o
Jag har inte mycket mer att säga en att jag ska väl kolla på Idol och kanske bloggar jag senare! :)
Ikväll så ska vi äta Hamburgare :P Yaay!<3
Robban ska grilla! :D Det ska bli gott! ;)
Har inte mycket mer att säga så jag avslutar med en bild! :)


Skit söt Virre! <3 :)

Puss!<3



Veronika :)

tackis du är också sööööt <333

och när du har utvecklingssamtal ska jag hem då eller vänta utanför hahah ? :)

2011-09-06 | 17:49:22 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
Linnea ♥

ringer sen!

2011-09-06 | 19:09:11 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies