I'm back! :D

Heeeeeeeeeeeeeejj!<3<3<3 Linnea här! :)
Jag har saknat er super mycket :D <3 Men nu är jag tillbacks!<3 :P
Det var super roligt i Katrineholm! :) Fast det dåliga var att Johanna sträckte höften och fick gå på krykor :o
Inte bra! :/ Men hon mår mycket bättre nu! :) Fast hon kan inte gå som vanligt.. :(
Men det ordnar nog sig :) <3<3<3
Jag har varit med Linnea.b i dag :) det var roligt! <3 Vi tog massor med bilder :) <3
Men jag hinner inte ladda upp dom nu!.. ska kolla på Idol elr något annat nue!<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies