I think you are the best! ♥

oj förlåt ! glömde länkarna i mitt förra inlägg :(
http://gulligavie.blogg.se 7 kvar! :)

http://evansolem.blogg.se 2 kvar! :/

den sista länken har tyvärr inga kvar :(

Hej Veronika här! :)
Idag ska jag nog ta det lugnt för min förkylning har blivit lite värre. :/
Men den är inte så att jag dör direkt!
Men det kanske blir centrum med mamma men det tror jag nog inte :/
annars tar jag det mest lugnt hemma och... Ideér på vad jag kan göra? :)
kanske pyssla,städa rummet.. och sånt dära hahah :)
igår så sovde jag med en inbakad fläta ( förskojsskull) hahah så ska snart ta ut den :)
Det kommer nog bli ganska lockigt :O
Har precis ätit frukost och nu sitter jag här :D
är inne på fejan!
Hihi!♥
hur mår ni då? :)
nu tar mitt skrivande snart slut.. :( har inga ideér? x)
aja nu får det väl komma lite bilder! ♥
hihi ! har en tröja som det står happy hippo på hihi! :)
min gulliga hund i vintras! ♥
gjorde den på paint nån dag haha :)
flowers is beautiful! just like JoLiVe is! :)
en oskyldig liten ko!
Fett söööööt!!! ♥♥♥
juste igår så sa johanna att hon skulle spara till skägg så
så här långt har hon kommit hittils! ♥ sötisen x)
Puss! ♥


Linnea!

Fast du är sötare! :) <3

2011-09-04 | 13:53:04 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies