hihiihi

yeyy!
idag har jag varit med paloma :) det är en kompis från klassen!
Det var jätte kul! :D
här kommer en bild på dagens outfit:
hihi! :)
btw så ska jag,Linnea,Johanna och Evelina ( doms kusse) På bio imorgon!! :)
super kul!
Jag har ju sagt det förut men det är imorgon ;)
hahah!
Men aa det ska bli super kul, Vi ska äta vid donken först sen så ska vi väl köpa godis och det där,
och sen kolla på bion, åka hem till dom vara och ha kul och sen sova. hahaha :)
vi ska se...
apflickorna! klicka här för att komma till trailern! :)
aja puss nu ska jag göra annat! :)
bloggar förmodligen mer imorgon på morgonen!
Puss!
// Virre x)


jempa

sv: vad bra! :D <3

2011-09-09 | 19:22:10 | http://grusaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies