hhihihihi ^^

hej!
Ja imorgon ska jag och linnea vara! :D
hahahah aa vi har inte setts på en helg ;)
Mycket asså.. ( NOT) men det är ju så
roooligt att vara med dooom! :D
Jag längtar Till höst lovet!.. :)
det ska bli jätte kul!!!!!!!
hoppas det var kul i katrineholm linnea och johanna?
nja.. kanske inte så mkt för johanna eftersom hon sträckte sig :(
det är bättre nu läste jag på hennes fina,bästa,undebara,superniciga blogg! :)
http://johannascrazylife.blogg.se ! ^^
jag känner mig happy!
like a hippo
:D
hihihihihihi
det är lite svårt att skriva i bloggen när man inte alls har mycket att skriva om :/
fresh photo! :)
webbcam :D
:O
Puss! // VirrE!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies