hej! :)

ja! :)
Som ni såg så var jag och lillan igår, Det var super kul!!! :D
Och det var jätte kul att baka bullar och allt det andra! <3
det ska bli galeeeet kul i Gotland!
längtar <3.
hiih! :)
I helgen ska jag och linnea nog vara! roligt! :)
kanske sova över jag vet inte (?) ;)
yeyy idag börjar jag 10.10 :D
så jag kanske bloggar lite senare :)
i förrigår så rittade jag lite. så här kommer en bild på vad jag ritade ;)
hahaha :D
its a fox :D
och johanna! gulliga ungen! :)
och lite av linneas söta huvud <3 :D
puss/ Veronika





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies