hej! :) *host host*

hej!, den sjuka här!
japp som ni vet så är jag lite förkyld.. :/ men nu har det iaf blivit lite bättre!
Har precis dushat och druckit te.. <3
snart ska jag äta! :)
förresten jag var inte med och spelade på matchen men jag kollade på .. :)
det gick så där .. dom förlorade med några bollar :/
linnea och johanna e bäst :D
puss!
/Virre


Linnea ♥

LÄNKARNA DÅ? -.-

2011-09-04 | 10:14:16 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies