Godnatt!

Hejsan!<3 Linnea här :) Snart så ska jag gå och sova! ;)
Eller asså om typ en timme :) Men jag orkar nog inte blogga då! xD
HAHAH... men i varje fall så skulle jag typ bara säga Godnatt ;)
Jag ska dricka Te nu! ;) gott
Mums! Med Citron smak ;) höhöh

Mums!<3

Lite ont i halsen har jag fått ;/




Pommez <33

SV till Veronika:



Vad synd att dom är jobbiga, men vi tänkte faktiskt ta bort dom för dom var inte så fina som vi hade tänkt. Men det går INTE att ta bort dom. Det är jättekonstigt ! Men jag tog bort alla koder som gjorde så dom kom dit men dom vill inte försvinna! Vi vet inte varför och vi vet inte hur vi ska försöka ta bort dom. Men jag försöker hela tiden att få bort dom så jag kanske lyckas ngn dag. hoppas jag. Men iaf så hittade jag dom på: http://designadinblogg.se

2011-09-25 | 11:23:24 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies