Godmorgon!

Buenos dias! :)
Nu har jag precis fixat mig och ätit :)
Fast är inte klar än hahah <3
det är två timmar kvar tills jag börjar skolan :O
Jag börjar tio :)
Och ska gå typ kvart i eller nåt sånt!
hihi!
Igår gjorde jag min engelska läxa och så var jag med linnea ;)
I min engelska läxa så skulle man skriva om sitt djur eller ett fanasidjur om man inte hade nåt djur!
Jag skrev ju om min hund :)
och så hade jag spanska läxa :) jag kan skriva orden om jag kan dom ;)
Buenos dias = Godmorgon
Buenas tardes= God eftermiddag
Buenas noches= God natt
Hasta luego= vi ses
Hasta lavista= vi ses nån gång
Hasta maniana = vi ses imorgon
Jag markerade n:et eftersom det ska vara ett streck över det! ^^
nu ska jag kolla lite tv! <3
förresten på bion så ska vi först åka dit, äta på donken, se på bion, åka hem till dom, Och sova över!! :)
a perfect day on saturday! :)
aja nu kommer det en bild sen så går jag ut med hunden!
Bjuder..
puss! :)
// Veronika <3


jempa

sv: jag saknar dig! :) hoppas den är bra bara. puss

2011-09-08 | 08:57:53 | http://grusaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies