Frulle snart!

Helloj!,Linnea här! :)
Jag har inte mycket att berätta...
I dag så börjar jag klockan halv nio :P
och slutar skita sent :o tjugo i fyra! Sen har jag träning i fyra timmar! :o
JIPPIE! Or Noooooooooot!...
Kommer typ inte att orka!.. fast det gjorde jag förra gången så jag tror det!
Men orkar inte med skolan! :S

Veronika! :)

HAAHHHAHAHA ^^ :)




Puss!



Veronika :)

(: <3

2011-09-05 | 07:33:47 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies