Fixa i ordning mig nu!

Hellojj!.. Linnea här :)
Jag har precis varit inne på Facebook några minuter och sen så fick jag bara lust att blogga :)
Min skola idag börjar klockan 08.15 Och sen så slutar jag 15.15 :P
Det var väl typ det som har hänt idag.. men sen så ska jag ju till skolan också!.. så det kommer ju att hända mera!..
Imorgon (onsdag) så ska jag vara med Veronika :) <3 Yeyy! det ska bli super roligt :P
Jag har ju inte träffat henne över hela helgen!..
Juste sen så höstlovet! :D Då så ska jag och Veronika åka ner till Gotland :P Yayy!
Det kommer att bli super roligt! :) då så ska även min syrra med! :) Men såklart så kommer vi att blogga där i från!
Fast det är Lååååångt kvar tills vi ska åka dit!.., Kolla farmor bor ju där så vi ska sova i deras stuga! :)
Och dom har köpt en ny säng :P som är våning säng fast längst ner så är det dubbelsäng! Om ni fattar XD
Höhö :) vi kommer nog att berätta mera om vad vi ska göra där men en så länge så vet jag att vi ska:

*Plocka svamp xD
*Bada
*Åka till Visby och Shoppa!
*Ha roligt!
*Och att vi nog kommer att åka båt dit :P

Båten kommer ungefär att ta 3 timmar! :)

Jaja måste fixa i ordning mig nu så! <3

Detta är Gotland! :) För typ ett halv år sen!
På påsken var det! <3



Puss!<3<3<3



Veronika :)

roligt supper!!! :D

2011-09-20 | 15:39:51 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies