Det jag köpte i Haninge Centrum! :*

Hejsan! :) Linnea här! :*
Idag så var jag med Mamma,Johanna och Robban i Hc! :)
Först så åt vi på Tacobaren! :) MUMS!
Jag åt typ en talrik men natco-chips och ost och köttfärsås! :) det var gott!
Men det var rätt så stor portion!.. höhö!..
Så jag typ åt upp lite mindre en halva!..

På måndag så är det skolfotto! :ooo
Scary!.. hhöhöhö!<3 Ahh!.. har typ panik!? vet inte vad jag ska ha på mejj! :oooo
Jaja.. hittar väl ngt!? elr? :o höhö

Nu kommer bilder på det jag köpte!
Elr inte jag köpte utan mamma xD :) tack!

Ugglehalsband :)
79:-
-Glitter

hihi! älskar det!<3


Skinn-Jacka! :)
Veromoda 500:-



Nu så ska jag kolla på något annat med Johanna(http://cookiiemonsters.blogg.se) och Emma(http://zitaemma.blogg.se)  :D

Veronika var så himla skön! :D för att jag bara!..., Frågade typ ngt till Emma!.. ah!.. då svarade hon något typ
14 år som jag!.. Veronika bara är du 14 år? haha ofta?:o och allt så typ frågade hon det hela tiden! :D HAHAHHAH


Puss!<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies