Dålig upptatering...

Hellojj!.. Linnea häre!
Förlåt för dålig upptatering.. :/ jag har haft fullt upp med läxor,packa till katrineholm!..,Träningar!..
jag vet att jag inte har bloggat.. :( inte bra!..
Men i varje fall!.. :) , Idag så hade vi skoljoggen i skolan xD det gick bra för mejj! :P
Jag kom typ 2 elr 3 bland tjejerna :) det var väl bra? :o <3<3<3
För mig var det bra!.. Jag sprang 4,4 km! :) jobbigt! på 23.något!.. :o <33
Johanna ska ha datan nu så!..

Solros! :P

Puss!<33



Veronika :)

Fin bild!!! :D <333

2011-09-15 | 08:32:18 |
Caroline

Ha det så kul på lägret eller vad det är Linnea!<3

2011-09-15 | 17:21:31 | http://beutifal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies