Blabla..

Hej! :)
Idag har jag varit i skolan, Jag började vid nio.. Och slutade ett! :c
hihi!
I skolan hade vi, musik,so, och matte!
vi hade inte en lång skoldag ;)
:)
Japp!
Jag saknar linnea och johanna redan!
nu är dom i katrineholm,! på cup eller läger som man säger när man är gymnast! ;)
HAHA!
Idag ska jag bara chilla, kolla på idol och mysa :)
Juste, alex och hans kompisar ska gibba hela natten..( alltså spela hela natten -.-' )
så jag kommer säkert höra dom natten lååååång.. :/
Aja.
nu är jag inne på fb, ska städa lite i mitt rum Stökigt hehe x)
japp!
men nu kommer dagens outfit! :)
kalle anka äger! :)
mjukis. ( FREDAGSMYS)
aja puss!
bloggar mer senare! :)¨
förresten så kommer nog inte linnea
blogga på ett tag tror jag (?) Eftersom hon är i katrineholm
och det måste ni ju fatta! ;)
Så tja.. Men jag försöker blogga dubbelt så mkt då då! <3
puss!
// Veronika


Pommez <33

Fin tröja ;D

2011-09-16 | 18:51:29 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies