BION! <3

hej!:)
Igår så såg ju vi på bio..
Den var inte så bra,.. Så den rekomenderas inte!
Men det var även jätte kul ! :)
Plus att jag sovde över som var super!
Och idag så åt jag lunch hos dom! yummie :)
Och sen så hoppade vi och gjorde en show, Vi får se om den går att ladda upp ;)
hahah!
Direkt när jag kom hem så dushade jag och sen så städade jag lite i mitt rum,
och renbäddade hela min sääng!! :) ( dukitga jag!) :D
hihi!
Så nu sitter jag här.. Det har typ gått två timmar heheh <3 :)
Nu ska jag ladda upp bilder från igår! :)
påväg till bion hahahha x)
Fett snygg asså! :) du måste ha den som profilbild
på facebook!!! <3
cookies make u happy! :D
på bussen :)
Johanna håller på att somna..
hihi!
:)
;)
Gjorde en fläta på lialia så här blev den :D
jojooo!!
utanför bion :)
GULLUNGE! <3
våra kakor och allt det andra :)
i salongen!
vi kom dit lite tidigare så vi var själva :D
på väg hem <3
sötnosen :)
aja puss!
Det kommer nog mer bilder imorgon :)
hejdå ! // Veronika <3
p.s. För er som vill ha nåt att kolla på idag på tv (som t.ex jag) Så är det idol kl. åtta :)


Linnea ♥

OMG.. vad fula bilder på mejj :o

2011-09-11 | 19:18:36 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
Johanna

OH MY GOOOOD, du ska få hämd för dom dära bildena ;)

2011-09-11 | 21:30:20 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies