Bilder xD

Häjj! xD Linnea här :) Idag så var jag med Veronika :) det var jätte roligt <3
Vi bakade bullar,Fottade,Hoppade studsmatta och andra roliga saker ;)
Vi ska vara på Helgen också :D
Det kommer nog också vara super kul :P
Men vi tog massor med fotton :D så jag tänkte visa lite bilder :)


Veronika!<3 super söt :) <3<3<3

HAHAHHAHAHAHHAHAH XD jag

Virre! <3 Super söt! :)

Me :s hahah skit ful!..

HAHA, hade inget att fotta på så ja fottade på det våta gräset xD

Det var när jag var med Linnea.B en annan dag ;)

HAHAH <3 :)


Puss<33



Veronika :)

aww du är super duper duper söt! <3<3<3

2011-09-21 | 21:23:25 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies