10.15

Helloj! :D Linnea här!
Idag så börjar jag klockan 10.15 :) Chillit Yayy! <3 Sen så ska jag vara med Veronika :) Yey! <3
Det kommer att bli fett roligt :) <3
Just nu ligger min katt Effy och sover i mitt knä! <3 så söt!
Snart måste jag ta bort henne för att jag måste:

*Äta frulle!
*Fixa mej!
*Gå till skolan :)

Sen så slutar jag 15.15 :/ sent men men!.. Ingeting att klaga på typ..
Hihi! :) det var typ bara det jag hade att säga så!..

Zigge!<3 Han brukar sova under täket! Sweetie! <3 :*

Puss!<3



Veronika :)

<3 gulliga du! och zigge och alla dina katter :D

2011-09-21 | 14:45:08 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies