:D

Hejj bloggen, Veronika här! <3
På fredag åker Linnea,Johanna till gotland :/
Kommer sakna dom! <3
Men dom kommer nog ha det jätte kul där! <3
Jag skrev till Linnea och Johanna att vi kanske kan bada på eriksdalsbadet på lördagen, men vet ej om johanna har svarat än, men linnea vet :)
Alltså lördagen efter dom har varit vid Gotland! <3
Hoppas det går :)
Sedan så ja. Jag vill veta doms farmors adress till Gotland så jag kan skicka ett brev haha :)
Haha!, Nu tänkte jag visa en bild jag har gjort :)


Linnea ♥

aw :) p.s orkade inte byta bloggnamn.. :)

2011-10-27 | 17:51:13 | http://johannascrazylife.blogg.se/
johanna

Love you too bajskorv, <3

2011-10-29 | 20:06:32 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies