HEEJ :D

HEJ BLOGGEN (: Veronika här!
Gör ett inlägg för att johanna ( http://johannascrazylife.blogg.se )
har tråkigt HAHAHHA!
Nää men jag har också ganska tråkigt.<3
Idag har jag mest .. INTE GJORT NÅNTING?
jag har varit hemma, varit hemma och.. varit hemma.
Och så har jag varit på HSK- Herrarnas match :DD
Det blev 26-26, Dom körde mot Skuru! bra kämpat, Men ni kunde vunnit med en boll :///
För i slutet så vann dom igentligen men sen blev det typ frikast och då gjorde dom mål sen så blev det lika liksom.. :(
Aja men nu så chattar jag iaf! måste lägga mig tio över tio eller nåt tror jag :)
Även fast jag börjar nio..<3 för jag går upp halv sju iaf..
Aja puss och kram! <3
Bakgrundsbild på min nya data, ÄLSKAR PON & ZI <3
p.s. Bilder på datan kommer när jag börjat lära mig den hahah :) d.s





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies