Trött...

Hejsan!.. Linnea här! :) Jag är fett trött orkar knappt gå till skolan :/
Och i dag så ska vi redovisa men jag vet inte om jag kan det för min sak är inte klar på bilden!
Fast jag tror att jag hinner klart idag :)
Eller jag hoppas det i varjefall! :) Jag ska möta Liza kl.08.10 :)
Sen så börjar skolan 08.30 TIDIGT-.- eller? :o höhöh
Aja.. bara att orka med sen så har jag träning i kväll också! :P Yeyy!
Aja.. Nu ska min syrra ha datan..

Denna tog jag typ i helgen :) <3
Med min älskade virre! :*

Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies