Svamp ^^

hej!
Idag var jag med Linnea,Caroline,linnea.b,linnea.f och johanna :D
Det var jätte kul!
Vi badade i Torvalla! :) dom öppnade ju idaag <3
sen så efterdet så tog jag en pucko och en snöboll ( typ havre boll hahah :)
sen så gick jag hem till linnea!
hennes farmor var där,. :)
där så hoppade vi studsmatta och gjorde shower för dom! ;)
sen så plockade vi svamp! :)
ganska mkt <3
sen så åt jag där! smaskigt ;*
hahhahah! <3
mer bilder kommer i nästa inlägg!
puss
// Virre <3


Evelina

30/9 så var vattnet helt grönt

2011-10-02 | 08:23:23 | http://evansolem.blogg.se/
Caroline

Haha fet roligt det va ju på torvalla:)<3

2011-10-02 | 13:46:35 | http://beutifal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies