Skolaaan!

SHOOO! <3
Precis så kom jag hem från skolan ;), inte hunnit göra så mkt, ätit mellis (:
imorgon har jag studiedag! :D yeyy!
vet inte vad jag ska göra då, men jag har träning.. men den
är senare!
jag har träning idag också! :)
hihi!
i går hade vi ju matcher, och vi vann båda! <3
jag gjorde ett mål hehehe <3
sen så ja.. vi gick på herrarnas match lite senare efter det! that was fun! :)
och dom vann ju också såklart ;)
hahh!
här är typ halva korridoren i skolan ;*
vet inte om jag redan har lagt upp denna, men den är
såå coool! :O) är glad att jag hann ta den hihi!
puss!
bloggar nog lite mer efter träningen!
// Viiiiirreee <3


johanna

fåglarna blev fett balla, vi åker btw till Gotland om 17 jävla dagar! :D HIIHIHIHIH

2011-10-11 | 16:20:24 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies