Sega Facebook..

Hejsan! Linnea här :)
juuust nu sitter jag vid fb.. Men den är så seg så jag bloggar medans den laddar..
Asså det är inte fel på datan utan fb.. för jag tror inte det är datan den är fett snabb och skit ny!
Mamma skaffade ju den för bara några veckor sen så jag tror att det är Facebook för nu på bloggen
är det inte några problem så.. ahh!... Men i allafall så kanske jag bloggar senare efter träningen!
Vi får se för jag ska kolla på Partaj sen klockan 21.00 :) Det är fett bra!
Rekomenderas om ni vill se något ruuligt :P Hahah!<3
Men i allafall så kanske jag bloggar om inte datan är upptagen och om jag är på blogghumör haha ^^
Aaa ni fattar?.. Men i bland så orkar man inte blogga.. för man orkar typ bara inte.. hahah
Men nu ska jag blogga på min andra blogg http://neaochpea.blogg.se :) Kika gärna in!
Jag har den tillsammans med Linnea Böhme :) fast vi bloggar lite då och då..
Men jag bloggar mera på den hära.. jag vet inte varför.. sorry denna blogg och jippie denna blogg.. :)
Men i alla fall så kan jag visa några bilder :)


Hahah älskar verkligen dom dära hjärtanen ^^ <3

Hahahahha DRIV bild <3

höhöh :)


Puss!



veronika :)

Hahahahha! <3 gullunge! ^^

2011-10-16 | 14:38:42 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies