Onsdag :)

Helluu!.. Linnea här! :)
Idag så börjar vi 10.15! Yey! :) Och sen så slutar vi 15.15.. Men på rasten då så ska jag och Liza göra en grej!
Vi vill inte säga den hära för då kommer alla att vilja följa med..
Och det vill vi inte!.. Men en ledtråd vi ska träffa virre! Men ah! :)
Jag har gjort massa inlägg men två kommer inte upp.. så jag får väl försöka igen -.-
Hahahahhahah!
aja.. har inte något att berätta så..

Älskarejj! :)



Puss!



veronika :)

älskarejj med! <3

2011-10-19 | 09:00:00 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies