Match!

Veronika här!
hej bloggen, Idag har jag match!
är taggad, men trött...:/
jag vaknade för en kvart sen ( klockan 7!!!!) och det är samling klockan åtta.. värsta skoldagen
känns det som ://////
aja men förlåt för att jag inte bloggat så mkt!
jag har inga roliga bilder än fortfarande hehe!
men jag ska ladda upp bilder från bion senare hihi! :)
men inte just nu för det hinner jag inte med!,
men jag ville bara säga att jag lever och att jag fooortfarandee bloggar även fast det var två dagar
sen typ:(
aja men nu måste jag snart gå ! </3
//Virre! <3


´johanna

Lycka till på matchen!

2011-10-09 | 08:38:45 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies