lång text :)

hej bloggen! Veronika här!
förlåt för dålig uppdatering för mig med -.-'
men iaf, igår var jag med Linnea! :)
roligt! <3
  • vi hoppade och sådär, Sen när jag mötte henne efterskolan så ville vi äta nånting så vi gick
  • till sabis.. och det var typ vääärldeeens Läääängstaaa kööööö! :/
  • vi stog där i ungefär..45 min (?) vi skulle ha hunnit gå till ica och sen tillbaka
  • med all den tiden :/
Sedan så tog vi lite bilder och sånt :)
jag tror Linnea laddar upp bilderna senare!
Linnea, Du måste göra en lista på vad jag ska packa till Gotland! <3
läääängtaaar <3<3<3
och så längtar jag till min födelsedag :) två veckor kvar :D
och nästa vecka ska vi få våra macbooks!
dom är jätte bra, För en del har ju redan fått!
love it!
chattar lite på fb nu och tar det lugnt.. för jag börjar ju kvart över nio.. :/
( jag skulle igentligen ha börjat tio över tio) :( för
vi har Orienteringsdag heeelaaa dagen..!
jag har matsäck med mig, alltså
  • youghort ( mini )
  • risifrutti ( hallon )
macka ;)
vet inte riktigt om jag kommer orka allt! <3
men mer bilder kommer idag / imorgon från igår, om linnea laddar upp dom <3
har verkligen inga bilder på den här datan.. :/ har tagit bort alla!
eller jo den här...
hahah ritade den hos linnea!
puss!<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies