LAILA and JOJO <3

Hej! <3
Idag har jag varit med cristina!
Det var kul, Vi var i centrum och åt på Subway :) HAHA sen såg vi paloma,julia,venus,klaudia och nadin ( alla går i min klass ) typ 5 gånger i centrum :) och så såg jag två till från min klass i centrum till hah! <3
Linnea & Johanna har det bra i gotland :)) Frågar lite då och då hur dom har det, så att jag kan berätta hur dom har det :-D
Förresten så ska jag ska köpa en ny mobil, SAMSUNG GALAXY MINI <3 :-D
ska bli kuuul :))
fast det tar nog lite tid innan den kommer!!! <3 men mamma ska beställa den idag/imorgon tror jag ;P
Linnea och johanna på Gotland ( Snodd från fb av kira ) haha :))
GULLUNGAR <3
aja puss <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies