Inlägg av Veronika ;)

Hej bloggen!
Jag var inte med karol idag, vi skulle vara imorgon istället.
Idag så var jag i stan, åt vid kina-resturang med familjen, myyys <3
Och så lämnade vi tillbaka min "gamla" dator, alltså min nya gamla eller vad man ska säga, den jag fick i
födelsedagspresent! hahah!<3
men jag ska köpa en annan än den.. Den ska ha lite mindre skärm tror jag för jag gillar inte när den är för stor :/
Men bilder på den kommer då.. för mamma sa att jag verkligen måste tänka innan jag köper den! så att
det inte blir fel igen!!! men aa.. så jag måste tänka i två veckor på vilken och sen så köper jag den hah! :)
Har tråååk. Vad är det på tv ikväll förresten? haha korkat jag är som frågar er.. eller nej ni kan ju kommentera om det? hahahha! :)
glömde det.<3
Här är ett schema om vad jag ska göra på höstlovet:
Lördag: -
Söndag: Vara med karol i hc tror jag! <3
Måndag: Träning.. inga spec planer!
Tisdag: träning, KANSKE vara med cristina :P
Onsdag: kommer inte ihåg just nu.. Men säkert vara med nån! <3
Torsdag: Kanske gå på laserdone med Paloma,Sandra,Julia och Venus! (:
Fredag: Kolla på datorer med Christer ( låtsas pappa) <3
Lördag- KANSKE åka på eriksdalsbadet med linnea och johanna!!! läängtaar <3
Söndag : inget specielt? <3

Haha två profilbilder av mig tagna av linnea <3
Puss saknar er L & J <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies