Hejsan! <3

Hej veronika här! :)
Jag såg på facebook att johanna och linnea och kira har det jätte braa :)
Så det är bra!
Idag så ska jag kanske vara med karol i brb eller nåt, Hon frågade mig igår i skolan så då sa jag varför inte
hahahah <3
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men vi kommer nog vara i centrumet isf.!
Fast vi kanske skulle vara i HC ( Haninge centrum ) Ist jag vet inte riktigt ;*
Hahaha! Jag märkte nu att min laptop har lite bateri så jag får skynda mig!¨
Japp! <3
Haha, Här kommer dagens outfit lite snabbt ! sen om jag köper nåt i brb/hc så kommer det bilder
senare på vad jag köpte! :*
Förresten jag har en dålig nyhet / bra, Min nya laptop måste lämnas tillbaka p.g.a en sak, Men då kommer jag ha 7 tusen på ett konto, och då kan jag köpa en annan data ist :/ <3
Munkis ^^
Jeans :-)
PUSS! <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies