Gotland :)

Helloj, Linnea här :)
Förlåt för att jag inte har bloggat på typ tusen år..
men jag/vi har haft så mycket att göra jag kan säga vad vi kommer att göra eller det vi redan har gjort :)
FREDAG:Båten och så åkte vi skridskor :)
LÖRDAG:vi shoppade i visby, köpte saker som ni får se när jag kommer hem :-)
SÖNDAG:vi badade i hemse med en vatten hinder-bana skit cool :-P
MÅNDAG:kanske plocka svamp eller något :) vi får se, och gå halloween!, ska ni gå?
TISDAG:kanske plocka svamp, beror på vädret..
ONSDAG:vet inte..
TORSDAG:åker vi hem, klockan 07.00 :oooo måste gå upp kvart över 5 Gaaaashh! :ooo
sen så kommer jag att blogga mer..
Nu ska kira ha datan, Pussii



Veronika Linder

:D <3

2011-10-30 | 17:29:45 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies