GOTLAND! :D

Hejsan!,Linnea här!
Just nu är jag väldigt glad för allt löste sig till slut och det blev bra :)
Så nu ser jag fram i mot det här mer än någonsin!
Men i allafall så ska jag kolla på TV snart :)
Jag vet inte riktigt vad det blir.. Men vi får väl zappa lite och se!
Hahahah! Efter skolan var jag med Liza och Virre :) Skit rooligt vi hade
och så busringde jag till Tanjiz! Hahahahah Det var skit roligt:
Hon:Hej det är Tanja
Jag:Hej!
Hon:vem är det? aha det är Liza
Jag:Aaa, vad gör du då?
Hon:Äter chips, *duns* oj tappade min mobil..
Jag:oh! Kan du ta med chips till mig på träningen
Hon:va?.. ska jag ta med mig?
Jag:aa typ två chips :P
Hon:Hahaha okej.. :s
Sen la jag på! :) HAHAHHA skit rolig hon är ju!<3
Men i allafall så ringde vi upp henne sen och sa att det var jag som pratade.. :o hhaha skit rooligt!
Jaja jag tänkte inte skiva så jätte mycket mera just nu ser jag inte något för min katt
sitter framför dataskärmen -.- hahahaha,skit söt ju!


Mitt skolfotto 2011!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies