...

Hej bloggen.
Hela mitt liv är kaos just nu.
Jag kanske förlorar dom bästa vännerna i hela mitt liv
och det vill jag inte
Jag kanske inte bloggar förns vi är sams
om vi ens blir det
men jag hoppas av hela mitt hjärta att vi blir det
Jag tänker på alla minnen vi har haft, Och allt vi har gjort tillsammans
Det kan väl inte ta slut?
Hand i hand livet ut.
Jag hoppas att det stämmer
ni betyder så mycket för mig.
Jag vet att ni inte fölåter mig bara för detta inlägg, Men jag hoppas
att vi kan gå på breaking dawn, att vi kan åka till gotland nån annan gång
att vi kan fortsätta vara bästa vänner.
// Veronika





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies