:(♥

jag och linnea kan inte vara idag :(
Jag har ett jätte stort engelska prov imorgon ( flera sidors )
som jag och mamma måste öva på..:/
jag skulle jätte gärna vilja vara men jag får inte :/
men linnea vilka dagar mer kan du vara i veckan? :)
juste idag ska jag försöka komma ihåg ledigheten till Gotland!
längtar också så hääääääär mycket! ♥♥♥
Idag ska vi få macbooks av skolan! :)
sååå kul också! :D
jag kommer nog blogga från den senare ;) kanske jag bloggar från skolan?
vi får se! hihi :)
sen så är det..13 dagar kvar tills min födelsedag!!!! :O ♥
allt händer så fort!!!!!!!! :D
längtar till allting, Gotland, min födelsedag, Macbooken! yeyy ♥
igår var jag också med paloma, eftersom vi hade studiedag! ♥
det var kul, vi var hemma hos henne, och så köpte vi en dagbok var typ!
så jag ska börja skriva dagbok! ( MOBBA MIG EJ!)
profilbild på fejjan ;)
min dagbok :)
tjuvtitt ;)
puss!
// Virre ♥


Carro.N

Fina dagbok:)

Vart köpte du den?

2011-10-14 | 05:13:17 | http://beutifal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies