:D

hej bloggen! <3
ja.. nu är klockan snart halv åtta.. och jag ska snart börja gå mot skolan! (:
jag ska börja använda vinterjacka idag tror jag <3
hahah ! ;) men det är ju så kallt ute, sen efter skolan ska jag och min mamma köpa uggs och strumpor..:/
jag skulle egentligen kanske ha sovit över hos linnea, men nej så blev det inte.. För jag
har match klockan åtta imorgon (?) :(
och ja.. sen så kollade jag på seriematcher och vi har ganska många matcher på gång,
och en är i uppsala!!! :)
im happyyy <3
hahah! <3
sen sååå ja.. Snart blir det Gotland, bara nån vecka kvar :DDDDDD kanske 12 dagar eller nåt hahah :)
min födelse dag är också väldigt nära, den är nio dagar ungefär.. hahha ^^
läääntaaaar <33333
effekt= utomjording x)
hahah <3
bilden blev väldigt ljus men det är typ nånting så att den blir ljus ( typ blixt eller nåt )
aja puss
// VIRRE <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies