Bull-dagen!

Ja! som rubriken säger så
var det bulldagen igår :)
jag åt en bulle! :)
och så var jag med linnea! <3
det var kuligt =)
Sen idag vet jag inte om vi skulle vara eller inte, men hon får ringa
min mobil :PP
vi kanske skulle bada, men jag kollade på hemsidan... och vi kanske inte hinner bada eftersom
det stänger ( lek badet ) klockan: 16.00 :/
aja men vi kan nog bada i helgen.. Nej det kan vi inte för vi ska
på ..... SKY KIDS! :D ( 4D bio ) !!!
rooooliiigt!
då ska jätte många följa mee :)
typ 6 st..<3
hihi!
puss!
// Virresnirresnarresnopp ! <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies